Monday, December 13, 2010

Sabugay....

 Sebugey & laki posing depan Istana Negara,maya bus Hop In Hop Out ngetu 10 minit ditu.
Apai & anak
Hiya kawan kawan semua...again,I have exceeded the storage quota of the Picasa Album for Sebugey,so I have to come up with a different spelling for Sebugey which is now Sabugay.
Nama brita?
Last week kena 4th Dec,kami dua laki aku ke KL nemuai ngabas anak bujang aku laban iya bisi 1 week break. Sida nadai cuti maya Xmas,nya kira ke cuti-cuti kami 3 menyanak. Lama ga dah meli ticket bilun,maya MAS bisi promotion fares kira ke 4 bulan yang lalu nya tambang pan murah.
 Ti pasal begejau,jaguh sida tu...ba IKEA
Lily Spegie nemu nyium bau aku bisi ba Pavillion....alu berampas kami duai betemu enggau pangan.

 Ninga aku bisi ka ke KL,bala kawan aku ke kala enggau aku ba college di Oxford kelia menya, alu betesau mai betemu ba Wild Rice,The Boulevard Hotel. 2 iko ngena train ari Ipoh/Taiping & siko drivng ari Kemaman ngenatai kediri . Udah ga kami betemu last year tang agi belala,ko tudah.Enda lama ga kami berandau laban we were caught in a very bad traffic jam.Sida Mang sebilik ke ngambi aku ari hotel nuju tempat alai aku betemu enggau kawan aku. Ta 2 jam+ to take us to reach the venue ari hotel alai aku diau laban maya nya jalai maioh tutup laban bisi urang demonstrations.

au,lagi nampung cerita baru.....maioh gambar ka di upload ari album kawan aku siko.

No comments:

Post a Comment