Wednesday, December 15, 2010

Cerita nganti laki pulai kerja........


 bisi ari ila aku cuba try makai tu.....hehehe!!!

 Kegemaran urang rindu macha buku/bup iya nya bookshelves.
 Au,manah agi ari ke di jual ba Serikin sida kain jendela lace tu....
 asai ka aku tanggung bai pulai ke Miri meda kitchen cabinets tu.....rajin berapi ti dapur baka tu. Jarang meli asi ari kedai labantu.
Au,pilih dia meh Mang....
Sementara nganti laki pulai kerja aku meda catalogue Ikea ke bisi sempat di bai aku pulai ke Miri. Alu "imazine"(imagine) meh aku ti sema bisi duit se gunny,tu meh utai deka di beli aku,ko ati aku. Rindu diri meda utai di jual ba IKEA. Memanah sida sofa,lamps,mija,kitchen cabinets. Cara sida ngatur perabot dalam ruang segi empat taja mit tang ta luas gamal.
Mupuk dulu,nyin laki Sebugey..engka bisi mai gunny...eeeehhhhh!!1gunny bisi di bai iya..duit aja nadai!Hehehe!!!

2 comments:

  1. Enti bisi xtra catalog, beri ke aku. Aku tok peminat setia IKEA meh. Benong gila ngumpul periuk IKEA.

    ReplyDelete
  2. au,bisi siti extra..bakani meri asuh nuan?

    ReplyDelete