Tuesday, December 14, 2010

Cuti Cuci Mata & Makan

Di bai Pat & Mang makai ba Chinese Restaurant


 Tony Roma's Short Ribs...nyamalicious..semina rega enda brapa "nyamai"...
 Tina meli Cranberry Cream cheese buns ari The Loaf,Pavillion. Apuuuu!!!Ti enda salah aku asai ke RM3.60 rega siti bun. Enda kira penyamai...sekali aku nelan!!ni alah di tupi nyawa bam baka aku...:-)
 Tea Break ba rumah Pat & Mang udah bekau bejegau ba The Curve(munyi ko sida mak aku..datai tikau The Curve ari rumah sida Mang ti bejalai kaki)

 Di bai Tina makai ba Chinese Restaurant ba The Curve
Kami 3 menyanak sempat begambar ba sofa di kedai Harvey Norman.
Ba iya nya meh penyamai maioh bala kaban,Puji Tuhan,enda entu suntok urang ke ka mai bejalai mai makai,nyu semadi aku ke madah diri enda entu ulih betemu enggau sida. Nganti ila meh,enti aku kediri,ila kitai betemu,ko aku madah asuh bala. Bisi meniga kali aku ke KL,lalu nadai kala madah ngagai Tina & Mang,nya meh tadi laban ke enggau bala kawan bukai,nyu maioh program. Tu tadi,madah aku asuh Mang,iya alu madah ke Tina. Nama deh,berentak kami begulai.
Terima Kasih ngagai Tina & sebilik & Mang & sebilik laban udah" memudahkan" program Cuti-Cuti KL. Hehehe!!!

No comments:

Post a Comment