Thursday, February 17, 2011

Nadai utai di beli,kenu ko...

 Meli cakes ba SupaSave,Seria.
 Brunch ba Kuala Belait;ti aku organise trip;makai nyamai nya a MUST before a trip. Make everybody happy dulu. Ti kenyang,nya baru bisi angin manah raun.



 Nusun manuk tuai & ayam ke bukai ba boot kereta
 juk kin ke agi keresi kereta ngambi ulih alai engkah barang,ko Ajik.
Anang guai,aku ngabis ke fruit cocktail tu... Nyamai fruit cocktail tu,ko Ajik.
 Nya Indai Yok nusun barang

 hahaha..pasal makai,boleh tahan.
 Nya siko da agi muka fruit cocktail..."Apa ku duli nya ngasuh gemuk..janji aku happy."ko Agnes
 Steady

 Group photo
Ya,13 iko kami  kin kemari.2 buah kereta di kena kami. Enda ulih laju kereta laban berat badan bala &manuk tuai ke di beli bala.Seari sebedau mupuk ke Brunei aku ngasuh bala nukar duit nyampau ke agi. Bala madah kediri enggai maioh nukar duit,nadai utai ka di beli,kenu ko. Maioh utai di beli,ko aku..anang ngumbai nadai...Nya deh kita meda gambar ke di atas...nyu penuh boot kereta,keda nyu mangku manuk tuai ke di beli. hehehe!!
Rindu diri ketawa.

1 comment:

  1. Wai Sebugey: stidi bala tourist ari Miri nemuai ngagai menua Abg Hass.. hugi endO ulih enggau kita.

    ReplyDelete