Friday, February 18, 2011

Cerita raun....cerita bubuk

Ba iya,gaga bala ti aku suggest ka raun;alu nulis nama & nyua ke duit sida madah diri ka enggau aku. Enggi bala keda,paspot di gaga taun 2008 laban ke ka enggau aku ke Bali tang enda nyadi,tu tadi baru kena"chop"/"stamp" tudah paspot iya ba Sg. Tujuh. Laku imigresen sebulan tu laban ari group kami bisi 7 iko bala ke begaga ke paspot.Nyamai ngaga paspot diatu,ulih tembu seari. Iya ke bidik agi,enda datai sejam alu tembu paspot.

Aku enda kira lah,endang pengawa ke nyukat jalai,rindu bejegau raun. Minyak kereta ti meli rega RM50/- enda datai 3 ari,peda nyu ka kosong tangki minyak kereta.
Ti kami bejalai baka ke Brunei tu tadi,sama bebayar besaup meli minyak,mayar toll & makai.

Tu meda AirAsia bisi direct flight ke S'pore,aku madah diri ka kin;barang sapa ka enggau meli tiket tumu ngambi bulih rega tiket ke murah,ko aku.Rega tiket kami  sekeda@RM250 siko;bisi kena ke RM330/-pulai mansang. Dini ngiga ngemurah nya. Mar agi tambang ke Kuching. Nyu beguai bala ke nadai paspot begaga ke paspot. Ke diatu bisi 12 iko kami dah meli tiket bilun. If the Lord is willing,bulan 7 baru meda S'pore. Nya meh tu,bendar begiga ke endor ke murah alai ngali kediri.

Diatu maya musim bubuk,amat enda lama minyak kereta abis laban  meronda ngagai Bakam,Luak Bay,Batu 1,Jalai Lutong Air strip begiga urang ke nyual bubuk.
Taja pan bubuk di peda kitai berjuta in population tang mensia ke berebut ke bubuk nyu lebih maioh agi ari bubuk.
Keda amat amu & ganas ti dah meda bubuk,alu ka di beli sida iya magang bubuk ke bisi di jual,nadai ngira urang bukai pan ka meli bubuk.
Pesan ngagai bala ke ditu di Miri: Anang kelalu amu ti meli bubuk. hehehe!!

No comments:

Post a Comment