Friday, February 18, 2011

Cerita kelia menya..


Ba iya,semadi kena merindang kita ke ka macha blog;nadai ga utai tentu ka di tusoi..semadi nadai cerita meh nya mantai ke cerita sida Royal Albert. Laban cukup nadai pengawa aku alu nilik nungkup tea set ke di beli aku kelia menya,ukai ga ba Bethlehem tang  ba Yaohan,Bandar Seri Begawan;some 23 years ago. Kompeni Yaohan,kompeni sida Oshin,kenu ko cerita,nyu lama dah gulung tikar balik Jipun.
Au,di tungkup aku magang batch ke di beli aku ari Yaohan...
                                                 .:-) senyum mode ON!!
                                                   Bisi tulis "ENGLAND"
                               

                                                          Hehehe!!!

Ti suntuk tau di auction to the highest bidder tu ila.

$Benong ngiga bala bini jutanam engka ka meli set aku tu..$

2 comments:

  1. ahahaha laban cerita oshin ambis nya alai yoahan nyu pulai ke jipun baru ney. Kelia lawa mat suping agai yoahan, laban kenda kala datai menua ng latak, wahsehhhhhhhhh sengong idung nepan tanga bejalai wakaka, early 80's nadai ngemaiohnya ga suping kumplik di buhenai din engau maioh.

    ReplyDelete
  2. Apu..anang dek nyual nya. Tusah bulih made in ngeland diatu.

    ReplyDelete