Friday, May 20, 2011

Wife who nagged about vacation beaten up

Wife who nagged about vacation beaten up

Nama lah penyadi?Kasih tudah bini di insah laki setegal tudah bini ke ka melancong ke luar negeri. Tuchum enda lama aku macha tu tadi tang bisi agi ati sinu ngenang tudah bini ke di jamah laki.
Amat sut meh tudah laki nya. Engka tudah tuai nyu sut/stress laban bini "popet-popet" mai raun.
Nyu baka aku meh tudah indu ke ba berita ke di baca kitai tu;baka aku ke ka amat raun.
Au ti baka aku,sigi bediri pending ti di bala kawan deka mai raun melacong ke luar negeri ti sida kena
Jackpot. Betaun taun bala besemaia tang alu enda enda ke impian nya tercapai. Sida laki di anti mai melancong ke luar negeri alu enda ga mai,setegal ke takut enggau enda tan nepan bilun.
Endor ke dikerindu di bai laki iya nya ke Kuching enggau kampung halaman tudah tuai. Nyu sakit asthma kaban laban nya.
Ngagai kita ke laki,anang meh nyamah tudah bini. Kasih iya...ti nyu singkong,patah kaki,patah lengan,nama penyadi?

1 comment:

  1. Sama pelaba aku tebing seberai tu engau tebing seberai nyin hahahaha nasit bedau kena insah, kus semengat...... Maia bisi mupuk ke tus kediri Nya meh alu enda2 ga kena jackpot ( keni ka kena alu enda kala meli peiiiii sigi tau nyadi bini mat jenin meh aku tu) bahhhh mupuk meli jackpot tus ngicha ke bisi mansa sigi panjai kaki tua pelaba aku hehehehe

    ReplyDelete