Monday, October 3, 2011

selamat goodbye...

Aku pagi tadi bisi ngirup kopi susu;se glass ba 2020 & se glass ba kedai kopi ba Sarberkas.
Baru syiok berandau kami dua Agnes,sepi aku perut aku nyu begirau alu ka bira.
Nya meh pengawa perut aku diatu,enti aku bisi ngirup susu alu ka bira.
Tu tadi nyu ka enda sempat datai di jamban..............
Nya meh tudah handphone ke di simpan ba pocket seluar nyu kena basu..
Aiyoooo! Jai meh handphone nya. Sigi nyu lama ga tudah handphone nya udah tang aku agi sayau ke iya. Enggi kaban aku siko,nyu bisi empat kali betukar handphone udah kami dua sama sama meli handphone sebaka.
About time to let go of this handphone..Arap ke SIM card nya agi manah.
Enti aku nadai Calling Calling kita,reti nya jai meh SIM card tau ke bedau tebeli ke handphone...hehehehe.

Ngirup susu nya siti agi cara aku ngurus ke diri...mudah mudahan!!!

1 comment: