Monday, October 3, 2011

Mata manuk

Mang & anak dara iya bisi bemalam semalam ba aku maya SIDS 25th Anniversary Dinner empai lama ke udah. Lemai nya,kami duai berandau sambil meda tv. Nadai ga utai bisi entu di kerandau laban aku lelak amat. Bisi pan cerita ka di tusoi nyu alah laban pengelelak.
Iya meh jam nyu ka pukul 9.30pm or thereabout,aku minta diri laban mata nyu kulap kulap mai tindok. Bah,niki ke atas dulu  aku..ka tindok aku.,,ko aku madah asuh Mang.

Apuuuuu...tumu amat kita ditu tindok,ko iya. Amat,amat tumu kami tindok. Ti  GK supermarket dah tutup pukul 9.30pm, kereta pan nyu nadai entu mansa jalai kami ditu. Sunyi amat!Asai ke bisi abau nganti ba jalai.

Enggi kami di KL,baru ka pansut mensia maya tu ngagai kedai,The Curve dan kedai sebelah dia,ko tudah Mang. Retinya,the night is still young maya pukul 9.30pm di KL. Nama pemula...hehehe!
Lain ga mata manuk KL enggau mata manuk Pujut 3A...hehehe!!

Munyi ko Doris...semadi nadai cerita!

 Ba iya,mata manuk ko kami nganu Mak kami meda iya tumu tindok .
 Diatu nyu aku ke mata manuk.

Agi suba,pulai jauh malam,nadai utai di kenangie..diatu,enti pulai dinner pukul 10 malam,nyu ketap ketap ati takut enggai ke bala gangsters ngipa ba tengah jalai. Nadai takut ke utai bukai,takut ke gangsters aja.

Mansang tuai meh tu....mata manuk;

No comments:

Post a Comment