Thursday, August 25, 2011

Kesal........

Nyamai amat pengawa ke nyambut pampang SIDS,Miri ke  manggai 20 taun dah selamat di intu.
Aku meri Puji besai terima kasih ngagai Tuhan laban enggau iring Iya pengawa kami ke malam 13th August dah mujur amat di intu. Aku pan meri besai terima kasih ke bala Working Komiti SIDS,Miri ke udah ngereja pengawa/tugas ke udah di beri ngagai sida enggau manah/badas.
Jampat amat jam belalu malam nya. Agi belala amat bala ke ka berami tang enggai nyadi enda ngetu laban Penaung ke malam nya udah nunjuk ke jam udah lalu tengah malam.
Maioh diri bala ke datai ari  pampang SIDS ke bukai namely:Kuching,Sri Aman,Betong,Julau,Lundu,Batu Niah,Limbang,Marudi,Saratok,SibuSkuau & Sibu.
Terima Kasih ngagai semua bala ke bisi nyukong datai ngerami pengawa SIDS,Miri.
Bala ke bukai:May ke bisi datai ari Perth;Senorita & anak indu iya ke bisi datai ari London:Margaret,Sabastina,Anum,Nangku,John Stefan ke bisi datai ari KL,ngulu pengeramai tu.

KESAL: aku nyu nganjung diri berubat 2 days ago meda heart beat ke kadang2 balat amat beating..nyu datai ba rekung asai seput bedegup. Heart aku ke beating very fast nya start maya ke kiruh ngatur  anniversary dinner. Ko pharmacist & doctor engka aku bisi kesal about something. A lot of other factors can contribute to the heart beating fast,kenu ko doctor. Alu bisi di beri iya ubat kena nyelow ke heart beat. Bisi pama agi saritu...
Arap ke nya setegal ke kesal laban anniversary dinner...Amat kesal ga aku malam nya..pama ga pengebam aku...lauk & asi di nah ke waiter pan enda tentu di tegu aku. Iya meh aku niki ngagai stage to deliver my speech,maioh utai salah sebut. Tudah YB Datuk Peter Chin nyu nyadi Peter Ting & tudah Sebastian Ting nyu nyadi Sebastian Chin..nyu betukar surnames seduai nya di sebut aku. Aduh!!

Enda tentu nyamai bejako depan urang maioh especially to a crowd of almost 700 people. Ba iya baka enda cukup training ga aku. Once in 2 months selalu ga aku macha Intercessory Prayers ba church,enda ga kesal. Hehehe!!
Nyalah cerita aku ke tengah ari tu.


No comments:

Post a Comment