Thursday, August 25, 2011

enda berapa....

...nyambung cerita pasal ke betemu enggau lutor siko di pasar.
Lutor ke indu nadai di klinik udah ngambi cuti raya. Lutor ke laki tau meh,ko aku madah asuh missy girl.
Enda entu lama aku nganti,udah nya di kangau ke urang tama ngagai bilik lutor nya. Benung pintu bilik lutor nya di buka ulih perkerja iya,dia meh aku meda lutor nya benung ngeruk kerak idung. Dalam tunjuk iya tama ngagai dalam idung sepiak kekiba.
Apuuuu!
Udah nya ngasuh aku duduk iya alu nanya ke pemedis aku. Alu di tegu iya mata,mua,rekung aku & alu meresa heart beat aku. Aku nyu enda ulih concentrate berunding ke tunjuk ke dah masuk dalam lubang idung iya negu aku. Aiyoooo! Udah aku pansut ari bilik iya,dia aku nyu ngiga washroon sida alu masu mua,rekung & dada.
Enda berapa amat lutor tu. Pemadu lutor tu..tang iya manah..alu "Hello Jenny,what's wrong with you today?" ko iya.

2 comments: