Monday, July 4, 2011

Kurang asam.....



Tiap kali ka driving outside Miri baka weekend tu ila,ka drive ke Bintulu,timbul baru ga tanda tanya ke ka trade in kereta.
Kurang asam amat ga salesmen kereta maya aku ke nanya sida last week berapa rega kereta ke bisi kami enti di trade-in enggau kereta baru. Kuda besi ke chap "M" nya semina RM10K aja sida ulih meli & kereta ke chap "H" semina RM20K aja. Insurance companies nyu semadi meh nyual car insurance meda kereta nyu tau di simpan ba museum. Pulai ngagai rega kereta nya tadi...enda ibuh sekali nukar,ko Apai Jill. Ti rusak,repair aja,ko iya,ari ke meli baru. Aku mansang tuai,enggai ke enda tebayar ke monthly instalment,ko tudah tuai. Amat ga nya..nyu ngeliat tiap bulan mikir ka mayar instalment kereta. Ti dempa,pama agi,neh.
Tang nya meh pedis,tiap kali ka mindah ngagai endor ke jauh,selalu nangi ke kereta rusak belama. Mesti bisi kereta siti ke good for long distance travelling.
Nyu ninting bulan bisi aja hal kereta;mekanik nyu kaya diri laban maioh bulih business ari aku. Tang pama diri ga rega kereta baru diatu...ulih meli sebuah rumah tau ke kena aku renovate rumah aku rega siti kereta.
Yang mana satu????
Ngena basikal ti agi ke ba pasar Miri;enda lama slim laban nya;cukup exercise. 
Hehehe!!

1 comment:

  1. Wai Sabugey, enda ulih kira mayar genap bulan, deh orang bukai baka kitai nya meh ari nuan ti meri workshop nyau beribu ukai beratus tang bejuta rupiah genap bulan....so tukar aja!!! at least for the next 7 years nadai problem.

    ReplyDelete