Sunday, July 10, 2011

Beserumpu makai enggau bala madik di Bintulu


indai Julie,indai Anna,indai Maie,aku,Indai Bulau(menyadik apai aku) & apai Jill

Dr. Erica Sudan & bala anak petunggal
bala anak petunggal

                                               Cousins aku Indai Julie & Indai Anna
Aunty aku,Indai Bulau & Apai Jill
Apai Julie,Apai Sampai
Jawan Kiruh & fmly iya
apai Jill,aku,indai & apai Maie
Kena ngalih ari, ari 5 tu tadi,kami dua melaki bini mupuk driving ke Bintulu nengah coastal road. Puji Tuhan nadai apa nama dalam pejalai kami dua ke kin. Kebuah ke  Bintulu laban sida Apai & Indai Maie ngambi kami enggau sama gaga ati ngerami anak seduai iya ke benama Daphne ke deka di sabung jadi enggau igat Crispin kena ke 9th July ba St. Anthony's Church,Btu.
Lemai ari lima nya,Apai & Indai Maie mai beserumpu makai ba rumah baru sida,betemu enggau bala madik. Laban ke enda entu nemu aruh jalai di Bintulu,dia deh Indai Muntai ngambi kami dua ari hotel.
Au,enti enda maya utai ke baka tu sigi enda betemu enggau pangan diri. Nyu terunda,masing masing bisi pengidup diri empu,nyu baka enda ibuh ke pangan.
Enda ulih kira sedap magang utai dempa di bantai ke bala madik;babi pansuh,fruit cake & lain lagi.
Rindu amat ulih betemu enggau bala.
Besampi ke sama gerai nyamai lantang senang belama.,....

No comments:

Post a Comment