Tuesday, March 1, 2011

La- sa -gna

 Tumu pagi tadi udah ke makai Lasagna di panduk anak kawan aku maya birthday iya,aku alu bebeli ke utai kena ngaga Lasagna. Pama diri ga ungkus ngaga pemakai tu. Sida minced beef,butter,milk,cheddar cheese,flour,bolognaise sauce & Lasagna sheets. Kira ke sepiak jari bisi nyau kena ngaga recipe tu. Patut rega Lasagna mar di jual ba pete's deli. Tu kira ke 1st attempt aku ngaga pemakai tu. Bala kawan ke belaki diau di menua ribai nyu bekarih begaga ke pamakai ke bisi kitai di menua tu. Nyadi bala ke ditu nyu ka begaga utai ke dempa ba menua ribai. Anyway,tu aja gambar ulih di tangkap aku:


                                          minced beef in tomato sauce/gravy
 the making of white cheese sauce

dah nya nadai ngambi gambar laban berumban ka pansut meli bubuk.....
1st attempt..the taste was there except lasagna sheest on the top layer were too dry.
Next attempt,aku ngambi gambar. Pulai meli bubuk,bala anak dah attack lasagna so nadai gambar.
:-)

1 comment:

  1. hehe..enda sempat la aku mintak sangkong tok..ehehe. Kidding...

    ReplyDelete