Tuesday, January 25, 2011

Bandar Seri Begawan pun jadilah.........

gambar kenangan sejam di BSB...
 ba dalam Wah Ho Departmental Store
 Royal Albert Dinner Set
Enti 'pak Usen",munyi ko bala kawan, nadai maioh tang agi ga ka melancong luar negara,just drive to Brunei. Last Thursday,5 iko kami kin..nyamai drive ke Bandar Seri Begawan..maiden trip..selalu nya naka Seria aja tu tadi ngemerani kediri drive ke BSB laban bisi Margaret ke navigator tau ke human GPRS madah ke jalai. Nadai betemu enggau Sultan tau ke kerabat di raja..semengat nadai meh di peda.
Aku tuchum diri meda pengawa aku baka sida tourist guide di Bali ke nyadi driver cum tourist guide mai bala meda menua. Ti kita ke enda kala ke BSB,tau call aku..mudah fees baka ke di charge bala sida Pak Nyoman di Bali.

4 comments:

  1. Apu...sigi engkechit kitok meh tupai ila meda sida royal lebat bisi diak.

    ReplyDelete
  2. Pu neh,... ulih semesis kaban aku ba Brunei asuh sida kia, meli ke aku, aku nganti ba Sg. Tujuh.

    ReplyDelete
  3. IEG - Jimat keh, ngai ke di tan ke bala kastam, royal lebat dek, pecuma air mata yg turun lebat. hahaha.

    ReplyDelete
  4. Kaban aku ari Brunei asuh aku ke Miri.. ditu ku mayar, nyamai bisi kaban ari Brunei..hehehe

    ReplyDelete