Wednesday, September 7, 2011

nadai cerita...

Aku bisi ke Kuala Belait kemari. 5 iko bala kami kin. Kenu ko jako,ka relax relax,enda ibuh berumban pulai ke Miri. Hmmmm! Semina 3 jam aja kami din. Apai Jill agi di rumah bedau nurun kerja ngalih ari.
"Lapa kita tumu pulai?"ko iya.
"Nadai agi duit."ko aku.
Amat nyu niki rega duit Brunei diatu.
Bisi betemu enggau kaban siko alu "Nga-puuuu" meda kami meli utai ba SupaSave. Urang Brunei ke Miri meli utai,kita kitu,ko iya.Iya ga mar amat barang ditu,ko iya.
Kumbai urang tutup supermarkets di Miri meda kami bebeli barang.
Ba iya,tiap kali ke Kuala Belait sigi enda cukup duit..maioh diri utai ka di beli.
Aruh iya enda cukup duit aku ti nukar RM100/-aja .hahaha.
Bisi kawan 2 iko kemari,nyu di pulai barang ke ka di beli laban enda cukup duit.
Pulai ngagai gambar ke di ayan ke aku di atas nya...
Au,agi tau butter nya di jual berimbai enggau butter chap bukai ke halal,enda baka ke ba supermarkets kitai ditu ke enda tau berimbai maya display.
Aruh iya enda tau di pelandik ga butter tu,kelalu mar. Even ba Kuala Belait agi mar.

Nya meh cerita....ke saritu.

1 comment:

  1. Sabugey...maia cuti raya tu tadi aku bisi meh ngagai super-save, aku bisi meh meli butter nya, NEMU KITA...ba shelf ti endor engkah butter nya bisi di tulis GOLDEN CHURN HALAL!!! aku enda ingat ngambi gambar semina ngambi gambar bukai....

    ReplyDelete