Friday, April 1, 2011

Jualan Murah Ari Gawai ba AgniCraft & Loretta Craft @Sarberkas Centre,Miri.

 pin baju dero/baju nyonya kebaya di gaga Loretta:RM10/- aja


sekeda antin di gaga aku...

Pemuas dugau dugau ngemata ke kawan aku dua iko ngaga anting & pin baju dero,dia aku minta seduai ngajar aku melit ke wire ngaga antin. Nah!!Nya gaya sekeda antin ke bisi dah nyadi. Enda tentu ta susah ga ngaga antin tang laban aku sigi lansang and rabun mata enda ulih meda utai semak,nyu lama baru ulih ulih di peda antin di gaga aku.
Au,bala kawan2,anang lembau meli antin ari kami sida Lorretta & Agnes. Bisi special offer specially for Gawai. Pin baju draw amat tau endar di beli..semina RM10/- aja.
Anting di jual Agnes pan bisi special offer..RM10/- for 3 pairs.
datai..anang enda datai....Jualan ARI GAWAI!!!!

No comments:

Post a Comment